Zakonskim izmjenama omogućena je nova komunikacija elektroničkim putem i podnošenje svih priloga uz zahtjeve za lokacijske i građevinske dozvole u elektroničkom obliku. To znači da se projekti ne dostavljaju u velikim kutijama, printani u šest primjeraka, već u elektroničkom obliku, uz samo jedan primjerak ispisa idejnog, odnosno, glavnog projekta, čime je omogućeno da se smanji i njihov sadržaj i trošak. Pogodnost kroz e-dozvole je i da je investitor oslobođen obveze pribavljanja posebnih uvjeta, to sve radi Odjel kroz e-konferenciju. Bitno je i investitorima i projektantima ukazati kroz e-dozvole na urednost zahtjeva tako da će se onda moći svi rokovi zakonom definirani i ispoštivati, najavila je na današnjoj pressici pročelnica Vesna Ribar novosti u Upravnom odjelu za poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja. Među njima je i mogućnost građanima da, osim “uživo” srijedom od 12 do 15 i petkom od 8 do 12 sati, sva pitanja i informacije vezane za poslove ovog Odjela, svoje investicije, faze u kojima su im predmeti, informacije vezane za zakonske odredbe o prostornom uređenju i gradnji… upute na mail graditeljstvo@arhiva.karlovac.hr i odgovori će im stići u najkraćem mogućem roku.
– Pristup kroz e-dozvole je pojednostavio postupak i mislim da ćemo uz digitalnu arhivu, a sva naša dokumentacija ide na skeniranje i digitalno arhiviranje, olakšati i realizaciju svih projekata, kazala je pročelnica Vesna Ribar.
Govoreći o zahtjevima za legalizaciju, a od 2013. podneseno ih je 6.000, Ribar je napomenula da je ostalo oko 10 posto predmeta za riješiti.
– Dosta podnositelja zahtjeva je odustalo, puno ih je predano nepotpuno, bez priloga i šaljemo strankama zaključke da dopune dokumentaciju kako bismo mogli riješiti predmete, naglasila je Ribar, dodavši da su u dva mjeseca, po žurnom postupku, riješili 40 uporabnih dozvola kako bi mladi mogli ostvariti pogodnosti iz mjera poticane stanogradnje.