Od idućeg tjedna počinje rekonstrukcija Marmontove aleje, na dijelu od kružnog toka do križanja sa Supilovm ulicom, u dužini od oko 500 metara. Radovi vrijedni oko osam milijuna kuna obuhvatit će rekonstrukciju instalacija i kolnika, trajat će do listopada, a promet će tijekom tog perioda biti posebno reguliran.
– Obavit ćemo radove na ugradnji cjelokupnih instalacija te rekonstrukciji kolničkog zastora. Narednih mjeseci na tom prostoru bit će angažirano dosta ljudi i opreme, ali nadam se da neće biti velikih problema i da ćemo sve riješiti u roku i onako kako je dogovoreno, kratko je izjavio predstavnik glavnog izvođača radova tvrtke Euro – asfalt, Podružnica Zagreb, Viktor Tustonja.
Pješački promet u tom periodu odvijat će se nesmetano Marmontovom alejom preko jednog nogostupa ili kasnije preko kolnika, ali minimalno će se zadržati tokom cijelog izvođenja radova koridor metar i pol širine. iciklistički promet će biti zabranjen u zoni radova. Motorna vozila iz smjera centra grada prema Dubovcu kretat će se Primorskom ulicom do Supilove ulice s izlazom na Marmontovu. Suprotni smjer od Žumberačke ulice prema centru grada ići će Ljubljanskom ulicom do Nemčićeve, pa ulicomLuščić, Miroslava Krleže dalje na DC-545 ili D-6. Stanari Kumičićeve ulice imat će alternativni pravac kretanja kroz Bolničku ulicu, Obalom Vladimira Mažuranića do svojih kuća i poslovnih subjekata.
Gradonačelnik Damir Mandić podsjetio je da se radi o projektu Hrvatskih cesta i naglasio da je na dosadašnjih iskustva Grad postavio neke uvjete i Hrvatskim cestama i izvođaču radova.
– Promet s državnih cesta neće se voditi ovim prometnicama te je to bio i naš osnovni uvjet, što su Hrvatske ceste i prihvatile. Važno je da izvođač radova u koordinaciji s nadzorom poštuje sva pravila koja su predviđena projektom. To se prije svega odnosi na brigu oko platana jer je u tom dijelu posebno zahtjevan projekt, a očekuje se da bi i ovdje otkapanje mogli naći stare građevine, naglasio je gradonačelnik i dodao da će Vijeće Gradske četvrti Dubovac svim kućanstvima dostaviti pisane upute o privremenoj regulaciji prometa.
– Projekt je nužan, mislim da nitko ne dvoji oko toga, on mora ići svojim putem. Vjerujem da ćemo suradnjom svih; izvođača, Hrvatskih cesta, Grada i građana ovo vrijeme izdržati kako bi cjelokupna rekonstrukcija DC-6 bila gotova u planiranom roku od dvije godine, zaključio je gradonačelnik Damir Mandić.