U lipnju je održana Konferencija o obrazovanju tijekom predsjedanja Republike Hrvatske EU „Teachers and Trainers for the Future – Towards the New normal“ u organizaciji Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Konferencuij je pratio i natječaj za škole koje su ostvarile iznimne rezultate u području obrazovanja, izradi istraživačkih projekata ili STEM područja, koje stvaraju proizvode za promociju škole i tako doprinose razvoju obrazovnog sustava. Natječajni rad istraživački projekt Globe pod nazivom „Čuvajmo parkove i sadimo drveće" prijavila je OŠ Dubovac, a na on line konferenciji sudjelovala je profesorica i mentor
Snježana Marković-Zoraja. Autori ovog prvonagrađenog projekta na državnoj smotri su učenici Petra Luketić, Klara Simić i Marko Spudić, a on – line ko fere ciji, jer je zbog koronavirusa izostala ona prava, pratili su svi ministri država EU te profesori, ukupno 1.400 sudionika. Kao zaključak konferencije može se navesti da su učitelji i profesori u EU, pa tako i u Hrvatskoj tijekom Covid -19 krize uspješno i stručno preusmjerili stvarnu nastavu u učionicama na nastavu na daljinu /distance learning/ te ostvarili najbolju moguću komunikaciju s učenicima u datim uvjetima. Isto tako, pandemija je usmjerila učitelje i profesore na suradnju i primjenu inovativnih metoda u nastavi .
Učenici OŠ Dubovac nagrađeni su 1. nagradom za istraživački projekt, a istodobno su osvojili 2. mjesto u znanju (GLOBE program pri AZOO) koje obuhvaća znanje prirodoslovnih predmeta (biologija, kemija, fizika, geografija, matematika) i informatike. Rad je važan jer pokazuje važnost istraživačkog pristupa u nastavi, bavi se aktualnom problematikom koja je korisna za lokalnu zajednicu, a tako i u globalnom svijetu koji se suočava s problemom deforestacije. Rezultati projekta važni su za društvo u cjelini, a još je veća važnost razvijanje istraživačkog pristupa u učenju. Kako je STEM područje od izuzetnog značaja za razvoj budućih mladih znanstvenika u prirodoslovno – matematičkom području, projekt OŠ Dubovac pokazuje primjer povezanosti biologije, matematike, geografije i informatike a istovremeno odgaja učenike u duhu održivog razvoja. Navedenim metodama rada učitelji i nastavnici budućnosti su oni koji odgajaju i obrazuju učenike za 21. stoljeće jer ne učimo učimo učenike za sadašnjost već za budućnost u kojoj će oni istraživati i stvarati.