Upravni odjel za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja Grada Karlovca, u kojem je sedmero zaposlenih, lani je riješio 1.582 predmeta, a po broju i brzini izdavanja građevinskih dozvola je među najboljima u zemlji.
– Prošle godine kroz sustav e-dozvole zaprimljeno je 1.486 novih predmeta, a riješena su, s 31. prosincem 2022., 1.582 predmeta. Građevinskih dozvola izdano je 215 i to je podatak gdje smo prepoznati u Republici Hrvatskoj kao grad na vrhu ljestvice po izdanim građevinskih dozvolama, odnosno, brzini i broju rješavanja predmeta u odnosu na broj djelatnika koji rade na tim poslovima. Prijava početka građenja je bilo 188, a to znači da je toliko investicija u prošloj godini pokrenuto, kazala je Vesna Ribar, pročelnica Upravnog odjela za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja, na današnjoj konferenciji za novinare.
Osim poslovima provedbe dokumenata prostornog uređenja, Upravni odjel radi i poslove prostornog planiranja, a ono je, po riječima pročelnice Ribar, ključni alat za zaštitu prostora, ostvarenje skladnog okoliša i provedbu strateških odrednica društvenog i gospodarskog razvoja.
– Preduvjet za realizaciju bilo koje ideje i projekta su prostorno planski dokumenti. Trenutno imamo 21 važeći prostorni plan, a lani smo donijeli i više planova nego smo planirali: osim dva planirana, UPU Luščić i ŠRC Korana, još dva su financirali privatni investitori UPU Pivovara i Poslovna zona Gornje Mekušje II. etapa, rekla je Ribar.
Ovaj Upravni odjel ove godine, između ostalog, nastavlja rad na IV. Izmjenama i dopunama Prostornog plana uređenja grada Karlovca i Generalnog urbanističkog plana grada Karlovca, kao i Prometnoj stručnoj podlozi.
Zbog obnove tzv. Male zgrade, u kojoj je bio, Upravni odjel je od 1. prosinca prošle godine na novoj adresi Trg hrvatskih branitelja 4, II. kat. Uredovno vrijeme za rad sa strankama je srijeda od 12 -16,30 i petak od 8-12 sati, e-mail adresa graditeljstvo@arhiva.karlovac.hr, a broj telefona 628238.