Karlovačka Zvijezda, osim zbog Aglomeracije, veliko je gradilište i zbog obnove niza povijesnih zgrada u njoj, među kojima su odnedavno zgrade kulturne baštine Gradski muzej, Mala zgrada gradske uprave i KAmod.
Aglomeracija će u čak 24 ulice u Zvijezdi donijeti novu vodoopskrbnu i kanalizacijku mrežu, Grad, ViK, HEP i Gradska toplana će se pobrinuti za DTK mrežu, prometnice, nogostupe, novu javnu rasvjetu, elektroenergetsku infrastrukturu, vrelovode…
Potpuno novo lice Zvijezde.
Radovi u sklopu Aglomeracije u Grupi 4, koja obuhvaća i Zvijezdu, od svih grupa radova posljednji su počeli, lani u listopadu, ali idu po planu.
Poboljšanjem vremenskih uvjeta, očekuju se još intenzivnije sve aktivnosti u Zvijezdi, a prvenstveno u onom prvom dijelu: Haulikova, Šenoina, Samostanska, Mažuranićeva.
Vrijednost radova u Zvijezdi je 77,4 milijuna kuna, od kojih se na vodovodnu i kanalizacijsku mrežu odnosi 43,2 milijuna kuna, što sufinancira EU, dok ostalo financira Grad, HEP i Gradska toplana.
Osim svih instalacija ispod zemlje, radova nad zemljom, uređenja ulica pa i opločenja Radićeve, mnoge zgrade u Zvijezdi, koje su desecima godina propadale, ove će dobiti potpuno novi izgled. Oružana će biti Regionalni centar kompetentnosti, nekadašnja Vojna ambulanta postaje Centar za socijalnu skrb, a koji mjesec poslije i Gradski muzej, Kamod i Mala zgrada gradske uprave bit će obnovljeni. Za sanaciju šteta od potresa iz Fonda solidarnosti EU za Muzej je stiglo 10,8 milijuna kuna, Kamod 16,4, a „Malu zgradu“ 5,4 milijuna kuna. Još dvije zgrade, nedaleko Zvijezde, bit će sanirane zahvaljujući bespovratnim sredstvima iz istog izvora: za Hrvatski dom Gradu je odobreno 33,1 milijuna kuna, a Mihalićevu kuću, na Gazi, 2,3 milijuna.
U Zvijezdi, pak, rekonstruirana će biti i Crkva Presvetog Trojstva, te zgrade eparhije i parohije u Radićevoj ulici, Trgovačko-ugostiteljsk škola „proširena“ u nekadašnji prostor knjižare u Radićevoj… radovi kakvih desetljećima u Zvijezdi nije bilo. Kako napreduju, možemo im svjedočiti svi – u Zvijezdu se može i automobilima i pješice, samo, kao na svakom gradilištu, ne uvijek pravcima na koje smo navikli.