Predstavljanje djela Krešimira Perušića organizirano je u povodu 170. obljetnice Karlovačkog piva i 40 godina od prvih Dana piva u Karlovcu.
U velikoj dvorani Kina Edison održana je promocija knjige „Peta rijeka Karlovca – priča o Karlovačkom pivu“, autora Krešimira Perušića. Događanje je okupilo brojne goste, a prisutnima su se obratili autor knjige, predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska Maud Meijboom-van Wel, gradonačelnik Grada Karlovca Damir Mandić te voditeljica Paviljona Katzler Morana Rožman.
„Ovo nije samo priča o povijesti Karlovačke pivovare i Karlovačkog piva, ova knjiga govori o strasti i ljubavi prema našem gradu, tradiciji i ljudima koji su je uspješno sačuvali već 170 godina. Ponosan sam što sam kroz prikupljanje na stotina memorabilija – sitnica i fotografija mogao dati svoj doprinos očuvanju ove bogate tradicije. Nadam se da će moja knjiga inspirirati i nove generacije da nastave njegovati naše nasljeđe,” izjavio je Perušić. Krešimir Perušić, dugogodišnji kolekcionar zapisa i predmeta vezanih za proizvodnju piva u Karlovcu te autor knjige, opisao je svoje djelo kao „ukoričeni dokument vremena“ te je istaknuo važnost očuvanja povijesti i industrijske baštine. Važnost kolekcionarstva za kulturnu baštinu naglasila je i njegova suradnica, dobitnica plakete Grada Karlovca i voditeljica Paviljona Katzler Morana Rožman.
Predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska, Maud Meijboom-van Wel, naglasila je važnost snažne povezanosti pivovare s lokalnom zajednicom: „Otkako sam stigla u Karlovac, impresionirana sam toplinom i gostoljubivošću ovoga grada, kao i ponosom koji ljudi osjećaju prema Karlovačkom pivu. Posljednjih 170 godina posvećeni smo osiguravanju vrhunske kvalitete i našim karlovačkim korijenima. Čestitam autoru i svima koji su pomogli u stvaranju ove knjige, koja je pravi odraz naše zajedničke povijesti i strasti.“
Gradonačelnik Karlovca, Damir Mandić, naglasio je važnost pivovare i proizvodnje piva za grad te izrazio zadovoljstvo objavom ove knjige: „Karlovačka pivovara bila je i jest jedan od glavnih stupova industrije u našem gradu, a i Karlovačko je istovremeno neodvojiv dio njega – i to ne samo po imenu. I zato, jednostavno, moramo cijeniti vrijednost i tradiciju nečega što postoji već 170 godina. Drago mi je da HEINEKEN Hrvatska prepoznao i podržao tu tradiciju.“