e-Usluge

Upravni odjel za proračun i financije

O odjelu

Upravni odjel za proračun i financije obavlja stručne poslove vezane uz upravljanje javnim financijama Grada, uključujući izradu proračuna, vođenje knjigovodstvenih evidencija, obračunavanje poreza i plaća, kontrolu financijske dokumentacije, te suradnju s Državnim uredom za reviziju. Odjel također prati zaduživanja, otplatu kredita, te koordinira financijsko upravljanje gradskih tijela.

Pročelnica

Lidija Malović, dipl. oec

E-mail adresa

lidija.malovic@karlovac.hr

Broj telefona

047 / 628-125

Djelokrug rada odjela

Upravni odjel za proračun i financije obavlja stručne poslove:

  1. izrade akata u pripremi donošenja proračuna i rebalansa proračuna, odluke o izvršavanju proračuna, odluke o raspodjeli viškova prihoda, polugodišnjeg i godišnjeg obračuna proračuna, izvješćivanje nadležnih tijela
  2. pripreme dokumentacije za zaduživanje, izvješćivanje o zaduženjima i jamstvima Grada
  3. pripreme dokumentacije za povlačenje kreditnih sredstava, brige o otplati glavnica i kamata po dugoročnim kreditima
  4. izrade odluka i rješenja iz područja svih vrsta lokalnih  poreza
  5.  vezane na fakturiranje, naplatu i evidenciju gradskih prihoda
  6. vođenja knjigovodstvenih analitičkih evidencija
  7. blagajničko poslovanje, obračun plaća i izvješćivanje Porezne uprave
  8. obračuna PDV-a, izvješćivanja Porezne uprave
  9. vođenje računovodstva proračuna, odnosno, glavne knjige
  10. izrade financijskih izvješća – kvartalnih, polugodišnjih, godišnjih i konsolidiranih financijskih izvješća
  11. kontrole financijske dokumentacije za plaćanje
  12. platnog prometa,
  13. lokalne riznice,
  14. vezane uz naplatu komunalne naknade, komunalnog doprinosa, spomeničke rente i svih drugih gradskih prihoda
  15. ovrha javnih davanja
  16. ovrha nejavnih davanja i vođenja sudskih postupaka radi naplate prihoda
  17. prikupljanja dokumentacije za sastavljanje upitnika i izjave o fiskalnoj odgovornosti gradonačelnika
  18. prikupljanje upitnika i izjave o fiskalnoj odgovornosti proračunskih korisnika, formalna i suštinska kontrola upitnika
  19. prikupljanja upitnika i izjava o fiskalnoj odgovornosti trgovačkih društava u vlasništvu Grada, formalna i suštinska kontrola upitnika
  20. koordinacije uspostave, ustrojavanja  i praćenja financijskog upravljanja i kontrola gradskih upravnih tijela, ustanova i tvrtki
  21. pripreme dokumentacije za reviziju financijskog poslovanja Grada za Državni ured za reviziju